maandag 28 januari 2008

HEIMWEE



Al veel jaren van mijn leven doe ik mijn uiterste best een moderne vrouw van de
moderne tijd te zijn.


Ik wil kunnen omgaan met mensen van alle leeftijden en kunnen meepraten over
actuele nieuwsfeiten.

En een ontzettende hekel heb ik er aan, er zelf ouderwetse ideetjes op na te
houden.
Zo tover ik de inrichting van mijn huis en tuin regelmatig om in een eigentijdse en
trendy look...

Ook lak ik mijn nagels en ga bijna maandelijks naar de kapper voor een nog
modernere coupe.
Zo nu en dan een zonnebankkuurtje, ondertussen luisterend naar de sound van mijn
mp3 speler
En dan binnenkort zelfs in het bezit van een een MP4! speler te zijn?!

Een TomTom in de Peugeot, compleet met airconditioning en panoramadak.
Ik zou niet wEten wat nog meer te doen om nOg moderner te zijn...
Doe zo ONTZETTEND mijn best!!
BelAchelijk gewoon...

Het Is dat ik niet kan rollerskaten of windsurfen, anders was dat ook nog een moge-
lijkheid.
Het lijkt wel een OBSESSIE...HELLUP...

En weet je wat er nu allemaal Achter zit?
Ha, ik kom zojuist tot de ontdekking bij het zien van bovenstaand plaatje:

Eigenlijk ben ik van top tot teen een meisje van de boerderij....
Echt waar!!!
En dan nog wel een super ouderwetse boerderij!
UN BOER´N BEDRIEF!!!
Daar ben ik tenslotte geboren.

En eigenlijk wil ik het liefst Urenlang in de omgeving van kakelende kipjes zijn.
De sfeer proeven bij de herkauwende koeien op de deel.
En de zoete geur van de hooiberg ruiken...
Luisteren naar de koerende duiven op het dak.

Gewoon zonder make-up en gefohnde haren, gekleed in een sloeberige overall
en houten klompen.
Ik ben DOL op het boerenleven...

Pffff....Gelukkig is DAT het.
Ik dacht even, in een diepe MIDLIFE CRISIS beland te zijn......
Gelukkig maar!!
GEEN midlife crisis...

Het is simpelweg HEIMWEE naar de boerderij en ik ga daaraan toegeven; het
zijn tenslotte mijn ROOTS...
En vanaf NU ga ik het dus ook niet meer ontkennen:

...IK BEN EEN BOERIN, EN IK HOU ERVAN!!
Zo, dat is eruit!!

Ik ben een MODERNE BOERIN, mEt MP3 speler EN gelakte kunstnagels EN
met pumps...
Lang leve de klompen...

Geen opmerkingen: